کد خبر: ۱۶۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 دست از حمایت امام خمینی (ره) بر ندارید

شهید رضا شیخ‌پور شیرازی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: بنده به‌عنوان وصیت فقط یک کلمه دارم و آن اینکه دست از حمایت امام خمینی (ره) بر ندارید و تا آخرین قطره خونتان برای شهدا دعا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید رضا شیخ‌پور شیرازی بیست و دوم آبان‌ماه ۱۳۴۱ در خانواده‌ای متدین در شیراز به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و مؤمن رشد و تربیت یافت. 

وی پس از دوران کودکی، دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را پشت سر گذاشت و موفق به کسب مدرک دیپلم شد و با اوج‌گیری انقلاب اسلامی در صحنه‌های مبارزه با عوامل رژیم ستم‌شاهی شرکتی فعال داشت. 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عضویت در بسیج به پاسداری از دستاوردهای انقلاب پرداخت و با آغاز جنگ تحمیلی، خانواده و دیار خود را رها کرد و وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد در سال ۱۳۶۰ به فراگیری علوم دینی مشغول شد و در سال‌ها در جبهه‌ها به تبلیغ علوم دینی مشغول شد.

 وی در همین دوران همسری شایسته برگزید و پس از ازدواج دوباره به خطوط مقدم جبهه‌ها بازگشت و در عملیات‌های بسیاری شرکت نمود و سرانجام پس از سال‌ها خدمت خالصانه به انقلاب و جهاد در راه خدا، در تاریخ ۱۳۶۷/۳/۲۴ در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس ۷ در منطقه شلمچه دعوت حق را لبیک گفته و عاشقانه به دیدار معبودش شتافت.

 دست از حمایت امام خمینی بر ندارید

وصیت شهید: 

 اشهد الله الا الله و اشهد ان محمد رسول‌الله (ص) و اشهد و ان علیا حجت‌الله (ع)، بنده به‌عنوان وصیت فقط یک کلمه دارم و آن اینکه دست از حمایت امام خمینی (ره) بر ندارید و تا آخرین قطره خونتان برای شهدا دعا کنید.

 از پدر و مادر عزیزم که عمری آن‌ها را اذیت کرده‌ام تقاضا دارم مرا حلال کنند، همچنین از همسر مهربانم می‌خواهم حتماً حلالم کنید، برادران عزیز طلبه همگی مرا ببخشید و حقتان را بر من حلال کنید.

 به‌خاطر اذیت‌هایی که از بنده به شما رسید است حلال‌بودی می‌طلبم، حدود ۶ روز روزه رمضان بدهکارم برایم بخرید، مقدار ۲۰ روز نماز بدهکارم، در آخر از اساتید عزیزم تقاضا دارم که مرا حلال کنند و از برادران عزیزم می‌خواهم برایم زیاد استغفار کنید.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان